Tuesday, April 20, 2010

new, cute chatbox


tadi saya blogwalking di blog seseorang.
saya pergi la comment di chatbox beliau dan tekan satu word tu 
lalu keluar emoticon yang saya agak sangat cute!
chatbox yang digunakan ialah cbox.
maka saya pun membuat keputusan untuk menggunakan cbox juga.
perlukah saya remove shoutmix saya?
*sila vote*
:D

di sini cbox saya.

anda boleh cuba menekan pelbagai emoticon untuk melihat hasilnya.
basically saya customize berdasarkan standard shortcut.
dan saya menambah beberapa emoticon berdasarkan perkataan harian yang sering kita guna,
seperti tidur, study, makan, blogwalking dll.
selamat bermain dengan emoticon baru tersebut! 
:)

p/s: semalam dah selamat practical histo dan hari ni practical anat.
focus hari ni pada practical biochem esok.
p/s: selamat meneruskan perjuangan semua orang!~~

5 jejak ditinggalkan:

FyZa said...

hye dear..klu u pakai shoutmix pun bley jgak kuar emoticon 2..tp i lbh sng pkai chatbox sbb stat pakai yg 2..hehe..btw mmg nice u pnya chatbox k..=)

sabby sabrina said...

hye. ooo.. shoutmix pn bole ea? xtau plak. ade sttg ley tuka ke? xperasan pn. hehe. btw, sori xmntk permission dlu sbb i curi emo jln tu. :D

.:: 'Ali- 'Imran ::. said...

Syukran 4 ziarah n follow...
byak kali da bkak blog ni...
cuma x tggal jejak je...
nice shoutbox n gud luck xam!!!

sabby sabrina said...

ahaha ok. asal xgi maen kt cbox tu :D okok. sme la. all the best for upcoming exams :)

Unknown said...

katner ek na amek chat box color pink kanak2 bermain

Post a Comment