Tuesday, March 30, 2010

beat me


baru-baru ni saya jumpa hobi baru. hobi la sangat kan.. hakhakhak. untuk pengetahuan semua, saya tak layan sangat movie. setakat tengok once in a blue moon, boleh la. jadi selalunya masa lapang saya diisi dengan bermain games. tapi sejak saya format laptop, segala games dah hilang dan saya malas nak install baru. dan mungkin sebab itulah saya start blogging again, untuk mengisi kebosanan dan kelapangan (ada ke?). hehe.

ouh, dah merewang. niat asal nak cakap pasal hobi baru je. bagus tau hobi ni, boleh practise taip laju-laju. tapi sesiapa yang selalu chatting tak hairan lah, memang dah selalu taip-taip dah.


Speedtest

agak-agak laju tak kalau taip 42 perkataan dalam masa seminit? ouh, nak challenge saya? silalah tekan link tersebut. baru lah boleh cakap laju ke tak. :D

2 jejak ditinggalkan:

Unknown said...

ala.sikit lagi nk beat u..xpe2..xlma lg boley la beat..hehe btw..byk post bru....dh bape lame xbkak blog u..:P

sabby sabrina said...

ceh blagak! bak dtg la. dh dpt beat nnt,br ckp yek :P

Post a Comment