Wednesday, March 3, 2010

hari yeay!



setelah berjaya dapatkan activation code daripada abang saya,
barulah saya berjaya call parents saya hari ni.
yeay!!
ada ke patut abang saya format laptop saya jadi w7 hari tu
tapi dia tak activate windows,
patut la banyak benda macam tak betul.
salah satunya laptop tak detect microphone.
lepas dah activated baru la mic tu detected.
so bolehlah call ummi dan abah yang terchenta.
:)



tak dapat cakap lama pun.
mula-mula problem dengan lowratevoip.
dia asyik cakap net tiada,
pastu dia tutup sendiri application tu.
padahal net ok je.
so i ended up call kat ym.
tetibe je call kat ym ok.
selama ni kalau kat ym banyak je problem.
dah sembang-sembang tu,
saya kena stop sebab dah maghrib 
and nak kena jumpa mr. mahmood pas maghrib
sebab nak claim resit untuk bank draft.
bank draft tu digunakan untuk bayar fees pengajian saya.
yeay, dah settle pasal yuran.
:D




sebelum balik rumah,
tetiba je terasa nak makan apam balik.
singgah la kat kedai makan orang indonesia
yang baru bukak dekat tir'ah street.
dah lama mengidam nak makan apam balik kat bumi mesir ni
akhirnya saya berjaya juga makan.
yeay!!
tapi tak sesedap kalau kat msia la.
saya tak tau la sama ada resepi indon dengan msia lain
ataupun sebab kekurangan bahan masakan kat sini.
tapi sememangnya inti dia lain pun.
kebiasaannya kalau makan di msia ada inti kacang dan jagung.
tapi yang saya makan tadi inti pisang dan coklat.
and even kacang dia sangat la ciput sikitnya.
hehe.
tak kesah la.
at least dah lepas hajat.
:)





0 jejak ditinggalkan:

Post a Comment