Monday, March 8, 2010

happy birthday to myself :D


hari ini saya ke fondy lagi.
bukan untuk reunion phoenix,
tapi untuk celebrate birthday saya bersama rakan-rakan.
semua perempuan.
housemate saya (ulfah) yang beria ajak.
dia ajak kawan 'wajib' kitorang;
zaza and tasya
plus kim and mira.
oh,auni and aina pun ada.
:)






semua orang tengah khusyuk makan.
waktu tu saya tengah sibuk nak gores kad topup.
tetiba je najwa masuk bersama yana dan fadhiila,
bersama sebiji kek besar dari baron.
padahal kek daripada auni dah selamat masuk dalam perut
dan kek daripada kim dan mira belum usik pun lagi.
huhu..banyaknya makan :D
waktu tu saya tengah gores kan.
terasa macam dapat hadiah gores & menang je.
ahaha.






sebelum balik ke rumah,saya dan ulfah singgah ke rumah jiran kami.
kami 'celebrate' bersama kucing pulak.
:D
comel-comel dan gemuk-gemuk kan kucing ni.
geram je.
nak present kucing boleh tak?
:P




now i am 20.
perlu belajar untuk matang.
~!~

2 jejak ditinggalkan:

3rdmarch said...

celebrate x ajak org pon an...

sabby sabrina said...

ok2. dtg la celebrate lg. :D

Post a Comment