Wednesday, March 24, 2010

siapa cepat dia dapat


entry je nak gempak.
tapi benda saya nak bagi ni unlimited.
so don't worry dan tak payah nak rushing.
tapi still kena juga la, sebab exam dah dekat kan.

bukan nak bagi chocolate ke apa pun,
(siapa yang masih berhutang coklat,sila terasa :P)
cuma nak bagi gambar jar kat muzium anatomy tu.
walaupun tak semua gambar nampak jelas seperfectnya,
at least dapat lah tolong korang-korang rakan medic ku,
untuk revise balik.
sure korang malas dah kan nak tengok lagi,
kalau dah habis tengok.
sesiapa yang tak pernah pergi muzium tu,
jangan harap la nak depend kat gambar ciplak ni semata.
pergi tengok kat muzium tu dulu.

untuk korang jamu mata sikit;





saya dah letak every section satu gambar.
tapi!!
(haa..ada tapinya)
tak semua gambar saya ada.
yang saya dah tengok je lah yang dah ada.
tak larat dah nak tawaf muzium tu cari jar,
macam cari harta karun pula.
insyaAllah kalau saya rajin lagi,
saya cukupkan.

kalau berminat,
bolehlah bagi pendrive ye.
kalau nak suruh saya upload kat mana-mana,
saya tak reti dan malas nak buat sebab ambil masa.
dan saya juga tak mahu nak attach files kat emel dah,
sebab dah buat dah sebelum ni,
dan tak mau buang masa lagi.
so,kerja mudah untuk mana-pihak,
bagi je pendrive tu dan nanti saya masukkan,ok.

tapi!!
(tapi lagi)
bila dah dapat gambar tu,
tolonglah jangan complain kalau;
# gambar tak cukup (dah cakap tadi)
# gambar tak jelas
# tak nampak semua nombor.
kalau nak complain juga,
sila buat sendiri.

juga ada koleksi gambar slide histo,
kalau ada sesiapa yang tak perasan kewujudan link download kat blog medicalclick tu.


ni apa? organ of corti... :)


0 jejak ditinggalkan:

Post a Comment