Tuesday, February 2, 2010

call free untuk pengguna celcom



actually,this is not my real post.
tadi dah type panjang lebar gile2
kalah panjang sungai nil yang paling panjang tu.
dah macam2 saya story.
macam2 saya puji orang.
macam2 saya bersifat baik kejap.
sekali nak post,
page breaks and tak boleh publish.
and saya masuk balik kat edit post.
i found that semua data saya hilang.
kate autosaved!!
tinggal intro je.
and obviously saya dah remove.
tak tau nak salahkan chrome yang saya baru update ni
atau nak salahkan net yang lem2 kalah ciput.
(tekanan perasaan)
:-'(

dah sebab gatal sangat nak jugak post,
saya summarize je la.


berdasarkan gambar;
>message wani cakap dapat call msia free,
guna no celcom
>internet yang tak pernah sihat sepenuhnya.
walaupun signal hampir penuh,
run dekat ping still request timed out.
>yeah,trouble is a friend.
>abang saya yang paling hensem da berpunya ye :P


p/s:
thanx to wani sebab saya call parents saya memang free.
bekalan magnesium trisillicate dah nak habis,
minta abah kirim kat someone yang balik msia winter break nanti.
tiba2 stress and bagus dapat baca blog-sape-tah ni.


ok encik histo.
saya datang nak dating dengan awak.
:)






0 jejak ditinggalkan:

Post a Comment